واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
دانلود ترانه :           منی لیک  مِنّی لیک نَظرة لِــعَینَیک از سوی من نگاهی به چشمان تو دوخته شده است. حَ تْقولــک انی بداری غَرامی علیکبه تو خواهد گفت عشقی نسبت به تو در قلبم هست. منی لیک نظرة لعینیکاز سوی من نگاهی به چشمان تو دوخته شده است. حَ تقولک انی بَحِبَّک میتة فیکبه تو می گوید که من دوستت دارم و برایت می میرم قلبی و عینی قالو لی یاریت !قلب و چشمان من به من گفتند ای کاش ! لَـو قلت لی انک حَبَّیتکه به من بگویی مرا دوست داری حبیبی یَلا تعالی لی عشق من زود پیشم بیا قولْها لی رَیِّــحْ بالی انا و آن را به من بگو و وجودم را آرام کن طول عمرک و انت فی بالی در تمام عمرت من به تو فکر می کنم و لا غالی غیرک یا اناو هیچ کس به غیر از تو برایم ارزشی ندارد حبیبی عزیزم مهما کان عاشقة بجنونهر چقدر که دیوانه وار شیدای تو باشم مُش قایلة اِلما یبن لی هَواک عشقم را به تو نمی گویم تا تو عشقت را نشان بدهی قول حبیبی انک حبیبیمحبوب من به من بگو که تو محبوبمی. طب بَس قُلها حبیبی و اَقُلها وَراکاول تو  کلمه عزیزم را به زبان بیاور بعد من آن را می گویم. لو غالیة عندک قل لی ایه اگر من ذره ای برای تو ارزش دارم پس به من بگو دوستم داری بالنسبة لیک انا ابقى ایهو به من نشان بده که من برای تو چی هستم