واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نام دخترانه فارسی است .در چند دهه اخیر رایج شده است .بیشتر به خاطر خوش آهنگ بودن این واژه آن را به عنوان نام برمی گزینند .معنی دقیق آن معلوم نیست . معمولاً آنرا پاک و خالص و بی غلّ و غش معنی می کنند .

نظرات  (۲۹)

فرزادم دوست داشت اگه دختر داشته باشیم اسمشو بزاریم سارینا ولی ما نتونستیم با هم ازدواج کنیم و حسرت همه آرزوهامون به دلمون موند.
سلام
اسم دختر گل منم ساریناست اون 6ماهش بود که بردمش مکه مصادف شد یا تولد خانم فاطمه زهرا(س)هرجامیبردمش فک میکردن اسمش فاطمه هس وقتی برگشتیم ایران رفتم اسمش ر متیرک کردم ب نام فاطمه سارینا الان 12سالهشه تو زتدگیمون عشق منو باباش خانموم شده از بس که هم خوشگله هم باشخصیته فداش بشم عزیزمه
سلام به همه،من هم یک دختر خیلی زیبا،متین وخوب دارم که مثل فرشته ها ،میمونه واقعا معنی اسمش در وجودش رخنه کرده است،امیدوارم خداوند تمام فرزندان را حفظ کند ،دختر کل من ١٢سال دارد،
من خواهر زادم اسمسش سارینا هستش خانومی واسه
خودش
اسم دخمل منم ساریناس یه چن ماه دیگه بدنیا
اسم خودم سارینااست از معنایش لذت می برم
اسم مادر بزرگم است که 89 سال دارد
سلام خیلی استفاده کردم من اسم دخترم رو سارینا گذاشتم خیلی نگران معنیش بودم الان خیلی خ شحالم که این اسم رو واسش انتخاب کردم ، سعید
سارینا عشق منو ، مامانشو ، داداشش میعاده، خیلی دوستش دارم ،، سعید از ماهان
سارینای من عشق منه.
سارینای من عشق منه.
من شنیده بودم سارینا لقب حضرت فاطمه س ولی ظاهرا اینجوری نیس،حیف شد. اگه بود من اسم دخترم و حتما سارینا میذاشتم واقعا نام زیبا و خوش اهنگیه
منم دخترم سارینا واسم پسرم سورنا و ب ااسمش افتخار میکنم
سلام اسم منم ساریناس.ولی دوست دارم ساری صدام بزنن.واقعا از معانی اسمم لذت میبرم
تمام زندگی من ومامانش سارینا خیلی لذت میبرم از اینکه اسم دخترم
تمام زندگی من ومامانش سارینا خیلی لذت میبرم از اینکه اسم دخترم
من عاشق اسمم راستی توی کشور های دیگه سارینا داریم؟؟؟؟؟؟
من عاشق اسمم راستی توی کشور های دیگه سارینا داریم؟؟؟؟؟؟
منم اسم سارینا رو دوست دارم
هنوز بچه ندارم ولی با آقامون تصمیم گرفتیم این اسم رو برای بچه مون انتخاب کنیم
اسم منم سارینا هست و عاشق اسمم.
اسم منم سارینا هست و عاشق اسمم.
الاهی قربون اسمم [بشم
قهقهه]
الهی نگهدار دختر 8 ساله من با نام زیبای سارینا باش.
دوستت دارم بهترین هدیه خدا
دختر منم چند روز دیگه به دنیا میاد اسمش قراره بشه سارینا.زندگی مامان و باباشه
سلام. من از خداوند در اینده یه دختر میخوام که اسمشو بزارم سارینا
سلام.
اسم منم سارینا.
بعله منم مثل شماها عاشق اسمم هستم.
سلام منم یه دختر کوچلو دارم که اسمش ساریناست دوسالو نیمشه الان 76 روز هست که ندیدمش مامانش قهر کرده رفته خونه بابا اونو هم با خودش برده الهی فداش بشم دلم براش یه ذره شده
سلام و خسته نباشید ریشه اسم سادنا و نظر شما در مورد اسم سادنا چیست . دختر اولم ساناز هستند .
با تشکر