واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
رامتین یک نام پسرانه فارسی است.به معنی دارای آرامش ، آسوده خاطر .رام به معنی آرام  و آسوده است . احتمالاً رامتین و رامین یک نام است . ببینیم در فرهنگ لغت در این باره چه آمده است . رامتین . (اِخ ) واضع چنگ و استاد در نواختن این ساز و برخی وی را با رام (رامین ) عاشق ویس یکی دانسته اند: خوشتر آید روز جنگ آواز کوس او را بگوش زآنکه مستان را سحرگه بانگ چنگ رامتین .   فرخی . حاسدم گوید که شعر او بود تنها و بس بازنشناسد کسی بربط ز چنگ رامتین .    منوچهری .

نظرات  (۲۲)

بسیار عالی
با تشکر از کارهای ارزشمند شما
نام رامین از ناحیه شرقی ایران می آید که با فرهنگ هند نزدیک بوده . ین به معنای شبیه است و رامین به معنی شبیه رام و رام در رامایانا یکی از مهمترین خدایان هندی بوده است. همچنین نام منوچهر که از خدای مانو گرفته شده که در ضمن مرد هم معنی می دهد
آرزوی موفقیت در کارتان را دارم
رامتین اسم همسرمنه.من عاشق شوهرم هستم و خیلی دوست داشتم معنی اسمش رو بدونم.ممنون
رامتین اسم همسرمنه.من عاشق شوهرم هستم و خیلی دوست داشتم معنی اسمش رو بدونم.ممنون
بسیار عالی ،
رامتین اسم خودمه و به داشتن این اسم افتخار می کنم.[................]
با سلام و خسته نباشید
بسیار عالی بود
رامتین یک نام ایرانی مادی ( کوردی ) است که از دو بخش تشکیل شده است بخش اول رام به معنای آرامش و بخش دوم تین به معنای گرما که در مجموع به معنای آرامش و گرمای زندگی می باشد . پیروز باشید.
عالی بودممنون
عالى ، ممنون

من عاشق اسممم.خدای اسم ها رامتینه
من عاشق اسممم.خدای اسم ها رامتینه
عالیه
فامیل من رامتین
و هیشکی تو ایران فامیلش رامتین نیس همه اسمشون هست
اسم پسر من رامتین هس و من عاشق این اسم هستم
اسم من رامتینه وبه داشتن اسمی به این قشنگی افتخارمیکنم
با تشکر
من هم این نام را خیلی دوست دارم یکی از همکاران قبلی من مهندسی با نام کوچک رامتین بود فردی بسیار باهوش و کمی مغرور با اینکه بدلایلی رابطه کاری خوبی با وی نداشتم ولی همیشه از نوع رفتار و چهره مصممش خوشم می امد و قلبا برایش احترام قائل بودم زیرا چهره جذابی همانند اسم و فامیلش داشت بخاطر عزت نفس و شخصیت مستقلش پس از سالها با غرور تمام و سری بالا شرکت را ترک کرد به همین دلیل این نام هیچوقت از یادم نمی رود و با چهره همکار برجسته قبلی من گره خورده است.به امید آنکه تمام رامتین نام ها باعث غرور و افتخار شوند
ایووول
من اسمم رامتینه اما اصلا ای اسم رو دوست ندارم چون خیلی سوسولیه!!!
کسی اسم فروشی نمیخاد!!!
من عاشق پسری به اسم رامتین هستم بودم و خاهم بود
شاید اسمش توی شناسنامه ام در صفحه همسرم نیاد ولی به عنوان اسم پسرم حتما میاد
کاش روزی بخونه این متن رو
کاش روزی یادش بیاد چقدر عاشقانه دوستش داشتم
اسم عشق منم رامتین هست و مانند معنای اسمش آرامش زندگیمه.برامون دعا کنید به هم برسیم... خیلی زیاااد عاشقشم... 333>
اسم پسرم رامتین گذاشتم و به این نام اصیل ایرانی افتخار میکنم
اسم عزیزمن هم رامتین هست.مهربون ومغور باتمام تفاسیردوستش دارم
اسم پسر منم رامتین هس منم اسمش رو خیلی خیلی دوس دارم و خیلی خوشحالم که این اسم رو واسه پسرم انتخاب کردم