واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
لیدا را می توان برگرفته از نام  « لیدیا » در ترکیه کهن دانست . در این صورت یک نام ارمنی است و می توان آن را نامی لاتین و به معنی « بانوی گرامی »  دانست .

نظرات  (۲۹)

اسم من لیدا هست اسمم رو دوس دارم چون معنی قشنگی داره.
وای چه تصادفی من هم اسمم هست و عاشق فردی هستم به اسم amir
من اسمم لیدا است و تو شناسنا مه ام زینب من عاشق لیدام
سلام چقد جالب اسم منم لیداست تو شناسنامه زینب ****
شوهرم میخواد اسم دخترمونو لیدا بذاره اما من دوس ندارم، چیکار کنم حالا :(
خیلی هم دلت بخواد اسم دخترت رو لیدا بزاری. معلومه سلیقت صفره که اسم لیدا رو نمی پسندی
عاشق اسمم لیدا هستم.و اسم عشقم هم میلاد
سلام.اسم منم لیداست.عاشق اسمم.یه معنی دیگه هم داره.به زبان آلمانی یعنی ترانه و آهنگ
من اسم خودم رو خیلی خیلی دوست...
اما تو شناسنامه نمیزاشتن لیدا بزارن اسممو، تو شناسنامه هانیه ست اسمم.
سلام دوستا گلم.اسم منم لیداس. من لیدا رو خیلی خیلی دوست... ولی نمیزاشتن تو شناسنامه اسممو لیدا بزارن. تو شناسنامه اسمم هانیه ست، بابام اسم لیدا رو واسم انتخاب کرد.ممنونم ازت باباجووووونی
سلام دوستان اسم منم لیداس عاشق اسمم هستم ولی تو شناسنامه فاطمه هستم ولی همه لیدا صدام میکنن این اسمو بابام واسم انتخاب کرد و گذاشت ممنونم بابا جونی واسه انتخاب این اسم قشنگ
سلام عزیزززززززاااااان من عرفااااانم، اسم عشقم لیداس،از این اسم خیلی خوشم میاد خدایا مرسی ک اسم عشقم لیداس ،خیلی دوسش دارم
ممنون اسم عشق منم لیداس میخام بهش بگم عااااشقشم خیلی دوست دارم لیدا جونم
سلام.چقدرجالب اسم من هم لیداهست ولی توشناسنامه سپیده هستم چون ندادن شناسنامه.منم عاشق اسم لیدام
امید کیه
سلام ممنونم ازوبلاگ خوبتون
اسم من هم لیداست. و جهت اطلاع شناسنامه هم لیدا نوشته شده :-) مرسی بابا جون بابت چنین اسمی
وایی منم لیدام اما تو شناسنامه ثبت نکردن به همین خاطر تو شناسنامم مریم است
من عاشق اسم لیدا هستم.اگه روزی خدا بهم دختر داد حتما اسمشو لیدا میذارم
اسمم لیداست توی هرسالی یه اسمی مدرز میشه سال 55و 56از هر ده نوزاددختر اس یکیشون لیدامیزاشتن
اسم خوش آهنگیه درآلمانی بمعنی ترانهفرانسه بعنی قو درسایر زبانها به معانی های مختلف مثل محبوب همه عانم زیبا بکار رفته
با سلام باید عرض کنم خدمت اونایی که توی شناسنامه اسمشون لیدا نیست همشون باید دهه شصتی و هفتادی باشن چون اون دهه ها خیلی سخت میگرفتن بند 40سال پیش اسم شناسنامه ایم لیدا بوده
اسم منم لیداس واقعا اسممو دوست دارم عاشق اسمم.باباجونم مرسی به خاطر سلیقه خوشگلت
واقعا لیدا اسم خیلی قشنگیه
سلام
اسم منم لیداس.
اما دوس داشتم اسمم زهرا باشه.واسه همین اگه بعدها خدابهم دختر بده اسمشو زهرا میزارم.
سلام اسم منم لیداس...اسممو دوست دارم چون مامانم انتخاب کرد
سلام اسم منم لیداس خیلی اسممودوس دارم اماشناسنامه پریسا
لیداواقعا اسم زیباوقشنگیه.اسم نامزدمنم لیداست..دیوونتم عشقم
اسم نامزدمنم لیداست.اسم قشنگیه.قربون لیدابشم..
اسم نامزدمنم لیداست.اسم قشنگیه.قربون لیدابشم..