واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
ژیلا یک نام دخترانه فارسی است . گزینش این نام برای نامیدن دختران به خاطر خوش آهنگ بودن آن است . در باره معنی اش  اختلاف نظر بسیار است . برخی به معنای تگرگ می دانند .احتمال دارد به معنی مایه زندگی ( ژی + لا ) نیز باشد .این نام را برخی با نام هندی شیلا یکی می دانند اما این گونه نیست ./نوشته : عادل اشکبوس

نظرات  (۳۰)

باسلام.اسم منم ژیلاهستش.خیلی هم از اسمم خ شم میاد.ولی معنیش رو نمیدونستم.ببهشید ژیلا به انگلیسی اینجوری نوشته میشهZhela
منم اسمم ژیلاست
zhila
معنی هایی که من تا حالا دیدم ازش
ژی=مایه+لا=حیات=مایه حیات بخش
معنی تگرگ وهمچنین شبنم وژاله هم میده
اسم یه رود هم هست در اتازونی
سلام اسم منم یلداست و انگلیسی اون رو اینجور مینویسzhila
اسم منم ژیلاس..خیلیم اسممو دوس دارم اخه مامانم برام گذاشته..ژیلا ب انگلیسی چطور نوشته میشه؟؟؟اخه من همیشه اینطوری مینویسم jila ولی خیلیا میگن اشتباهه!!!
سلام اسمه منم ژیلا هست ،عموم قبلنا یه نفر رو به اسم ژیلا دوست داشته واسه همین اسم منم گذاشته ژیلا
ژیلا اسم عشقه منه.بی نهایت دوسش دارم.ژیلا واقعا عشقه...
ژیلاها عشقن واقعا....
ژیلا اسم عشقه منه،خیلی خیلی دوسش دارم،و به همدیگه خیلی وفاداریم
سلام.اسم منم ژیلاس.خیلی اسممو دوس دارم.حتی وقتی کسی میشنوه میگه اسمت خاصه وباعث شده خودتم یه جورایی خاص باشه.همه وقتی من یادشون میافتم شور وهیجان زندگی یادشون میافته!خوشحالم که واقعامعنی اسم مایه ی حیات بخشه.مرسی.
سلام.اسم منم ژیلاس.خیلی اسممو دوس دارم.حتی وقتی کسی میشنوه میگه اسمت خاصه وباعث شده خودتم یه جورایی خاص باشه.همه وقتی من یادشون میافتم شور وهیجان زندگی یادشون میافته!خوشحالم که واقعامعنی اسم مایه ی حیات بخشه.مرسی.
سلام دوستان اسم ژیلا یک اسم کردی چون ژی=زندگی کاملا کردی هستش واین اسم به معنی مایه زندگی
سلام دوستان اسم من هم ژیلاس همیشه اسممو دوست داشتم وهیچ وقت دوست نداشتم اسم دیگری داشته باشم، از پدر و مادرم ممنونم که اسم به این قشنگی برام انتخاب کردن اصیل با معنی وشیک وخاص مثل خودم
سلام دوستان اسم من هم ژیلاس همیشه اسممو دوست داشتم وهیچ وقت دوست نداشتم اسم دیگری داشته باشم، از پدر و مادرم ممنونم که اسم به این قشنگی برام انتخاب کردن اصیل با معنی وشیک وخاص مثل خودم
سلام منم ژیلا هستم و از اسمم خیلی راضیم واقعا قشنگه تگرگ.
دوستای خوبم من اسم ژیلاس و یه اسم واسه دختر می خوام که تو راه که با اسم خودم هماهنگی داشته باشه لطفا نظرتون رو بدید
من خیلی به اسمم علاقه دارم و به داییم افتخار می کنم که این اسم رو روم گذاشت همیشه دعاش می کنم قربون همه ژیلا های دنیا برم بوس واسه همه ژیلا های جهان
سلام به همه، اسم عشق من ژیلا است. خیلی هم دوسش دارم، مثل اسمش خودشم خاصه و تکه،از همینجا قلبموبا مهر تقدیمش میکنمو بهش میخوام بگم دوستت دااااارم
باسلام,من هم ژیلا هستم,یه ژیلای 55ساله که متاسفانه تاحالا معنی اسممو نمی دونستم,حالام دیگه فرقی نمیکنه,چون اون شورونشاطی که اسمم یدک میکشه درمن نیست,به امید شادی ونشاط برای همه ی ژیلا های
سلام..اسم منم ژیلاس..واقعا اسممو دوست دارم و خیلی از پدر مادرم ممنونم که این اسمو روم گذاشتن..معنیشم خیلی قشنگه...مایه زندگی..کلمه ژیلا هم به این صورت zhila نوشته میشه..چون zh در انگلیسی ژ تلفظ میشه...ما ژیلا هارو عشق است :))
سلام..اسم منم ژیلاس..واقعا اسممو دوست دارم و خیلی از پدر مادرم ممنونم که این اسمو روم گذاشتن..معنیشم خیلی قشنگه...مایه زندگی..کلمه ژیلا هم به این صورت zhila نوشته میشه..چون zh در انگلیسی ژ تلفظ میشه...ما ژیلا هارو عشق است :))
۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۲:۰۴ ژیلا سبزی
سلام اسم منم ژیلاست.واقعابه اسمم افتخارمیکنم
نامزدم همیشه میگه که واقعاتومانند اسمت مایه حیات من هستی.
به افتخارهمه ژیلاها
دوستتون دارم
ژیلا ژیلا قهرنکن چشمای منو ترنکن
سلام ژیلاهای گل مثل خودم من از اسمم خیلی خوشم میاد اسممون به معنی تگرگیست که روی گل نشسته
ژیلا اسمی هست که همیشه شنیدنش دیونه ام میکنه میدونید چرا؟؟؟ چون اسم عشقمه
از ته دلم دوسش دارم و امیدوارم همیشه مایه حیات من باشه و پیشم بمونه
دوست دارم ژیلا جونم
ژیلا اسمی هست که همیشه شنیدنش دیونه ام میکنه میدونید چرا؟؟؟ چون اسم عشقمه
از ته دلم دوسش دارم و امیدوارم همیشه مایه حیات من باشه و پیشم بمونه
دوست دارم ژیلا جونم
ژیلا اسمی هست که همیشه شنیدنش دیونه ام میکنه میدونید چرا؟؟؟ چون اسم عشقمه
از ته دلم دوسش دارم و امیدوارم همیشه مایه حیات من باشه و پیشم بمونه
دوست دارم ژیلا جونم
سلام ، اسم منم ژیلا هستش من اسمم رو خیلی دوست دارم چون پدر عزیزم این اسم رو انتخاب کرده.به معنی تگرگ ، آرامش
وااااااای چقدر خوشحالم اخه اسم منم ژیلاست حس خیلی خوبیه که یه دختر اسمش ژیلا باشه ... مامان جوووونم دوست دارم که اسممو ژیلا گذاشتی
دوستان همسر منم ژیلا هست که به من خیانت کرد از من جدا شد رفت با یک رانند تاکسی ازدواج کرد
ازش خیلی دلخورم در صورتیکه من عاشقش بودم و هستم
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۹ قنبرعلی قارداش امیرعلی
بسمه تعالی
اسم من ژیلا نیست.
پدر عزیزم... روحت شاد .. مرسی که اسمی به این زیبایی را روی من گذاشتی..دوستت دارم.. کاش بودی کنارمان