واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
ترانه (جانا الهوى جانا ) از عبد الحلیم حافظ  جانا الهوى جانا عشق به سوی ما آمد .    و رَمانا الهوى رَماناو ما را مورد هدف تیر خویش قرار داد و رِمشِ الأسمَرانیو مژه های آن دختر گندمگون شَبَکنا بِـالهَـوى ما را در دام عشق گرفتار کرد آه ما رمانا الهوى و نَعَسناآه چه بارها که عشق ما را نشانه گرفت و ما را فسون کرد. اِللی شَبَکْنا یْخَـلِّــصْــنا کسی که ما را گرفتار کرد ما را نجات هم می دهد.ده حبیبی شَغَلْ بالیاین همان عشقی است که ذهنم را به خود مشغول کرد. یابه یابه  شاغَلْ بالی آری فکرم را به خودش مشغول کرد.یا رامینی بِسِحر عَینَیک الاتنَینْ ای کسی که مرا با جادوی دو چشمت افسون کرده ای ما تْقولْ لی و اخَدْنی و رایِـح فین به من نمی گوی که قصد داری من را کجا ببری على جرح جْدید و الی التَنهید من را به سوی دل شکستگی و یک ناراحتی جدید والا على الفَرح مْــوَدّینیو یا به سوی شادی و خوشحالی می بریأنا باسأل لیه؟ و احتار کِده لیه؟ من برای چه این گونه می پرسم و چرا باید این چنین  سرگردان باشم بُکرة الأیام حَ تْـوَرّینیفردای این روزها  به من نشان خواهد داد خَلّینا کِده على طول ماشینْ پس بگذار که همیشه به راه خود برویمعَدّینا یا شوق عَدّینا ای شوق ما را همراهی کن على بَـــرِّ الهوى رَسینا و کشتی عشقمان را به ساحل برسان أنـــا عمری مَعاک من تمام زندگی ام همراه توست وهـــوایا هواکو عشق من عشق تو می باشد زَوِّق یا نسیم خَطاوینا ای نسیم گام های ما را سرشار از بوی خوش کنو یا نجوم السما ضَمّینا و ما را در کنار ستارگان آسمان پنهان کن و خُدینا بعید وَحدینا و به تنهایی به دوردست ها ببرطَوَّحنا یا هوى یا هوى طوحناای عشق باعث خوشبختی و شادی ما شو وأمانة ما یوم یا هوى تِــجرَحْنا و ای عشق , عشق ما مثل امانتی نزد توست پس هیچ وقت قلب ما را نشکن و تقرّبنا ما تبعدنا و ما را به یکدیگر نزدیک کن و هیچ وقت باعث جدایی ما نشو. وتفرحنا بحَبایبناو اجازه بده که ما در کنار کسانی که دوستشان داریم با شادی زندگی کنیم . و إن خَدنا الشوق ریَّحنا و این اشتیاق ما را به سوی آرامش رهسپار کند دانلود ترانه : جانا الهوی

نظرات  (۴)

با تشکر از ترجمه ساده و روانتون
این ترانه مورد علاقه منه
با تشکر از ترجمه ساده و روانتون
این ترانه مورد علاقه منه
بسیار بسیار زیبا بود..شکرا
ترجمه بسیار گویایی بود ممنون من عاشق این ترانه هستم ، موفق باشید