واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
دانلود ترانه : البنیهدانلود کلیپ تصویری: البنیه الاغنیه ( ترانه) : البنیهبه معنی ( اون دختره )المغنی ( خواننده ): کاظم الساهر از عراقالبنِیه دختره حِلوه البنیهاون دختره خوشگله البنیه کلها حنیهدختره همه ش مهربونیه البنیه تْعاکسْ بیهدختره سر به سرم می ذاره البنیه هلا هلا هلا وای وای وای از دست این دخترهالاید الاید چُکلِیتهدستهاش مثل آبنباته و الفَم الفم فِدِیتهفدای اون دهنش بشم و الخَد بِستِه و بَکَّیتِهلپاشو بوسیدم و گریه ش انداختم. بیها شی ؟ لا مابیهااشکالی داره ؟نه مشکلی نیست عینی بیها شی ؟ لا ما بیهاعزیزم اشکالی توش هست  ؟ نه مشکلی نیستراحَت تِشکتی مِنی الجدهارفت که از دست من به بابابزرگش شکایت کنه ماعَرَفنا لعبها مِن جدهانفهمیدیم کی شوخی می کنه و کی جدیه کل المشکله بوسة خدهاتمام مشکل سر این بود که من لپش رو بوسیدم بیها شی ؟ لا مابیهااشکالی داره؟ نه اشکالی نداره؟ دادا بیها شی ؟ لا مابیهابابا اشکالی داره؟ نه هیچ مشکلی نیستالا اَجری و اَحضنها حضنهدلم می خواد که اونو محکم تو بغلم فشار بدم و اَگرص تفاحات الوَجنهو لپای مثل سیبش رو نیشگون بگیرم  هذا الخَد ما أشبَعْ منّههیچ وقت از لپاش ِسیر نمی شم بیها شی ؟ لا ما بیها اشکالی داره؟ نه اصلا اشکالی نداره عینی بیها شی ؟ لا مابیهامشکلیه عزیزم؟ نه هیچ مشکلی نیستاترَیّگ اتریگ من خداز لپش صبحونه بخورم و اتغده اتغده من خدناهار هم از لپش بخورم . عینی و افرش  و اتمددرختخوابمو کنارش میندازم و پاهامو دراز می کنم بیها شی ؟ لا مابیها شیمشکلیه؟ نه اصلا مشکلی نیست دادا بیها شی ؟ لا مابیهابابا اشکالی داره؟ نه اصلا اشکالی ندارهتِتْــلَوَّن فی خَدها و فمها لپاشو و لباشو برای من آرایش می کنه تِغمز لی و تجری على امهابهم چشمک میزنه و زود پشت مامانش قایم میشه الا اخذها بحضنی و اضمهاحتما باید محکم اونو بغلش کنم و تو بغلم قایمش کنمبیها شی؟ لا مابیهامشکلیه؟ نه اصلا قولوا بیها شی ؟ لا مابیهابه من بگید اشکالی داره؟ نه اصلا اشکالی نداره بیا اسممو صداکن درگوشمفقط بپا از بین نره هوشم