واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
صبرک علی انت یا ...   تحمل تو  نسبت به من تو ای...   یا حبیبی یا ابو قلب قاسی   ای عشق من ای صاحب دل بی رحم   بِــتسبنی لیـه ؟ متنهده   چرا من را رها می کنی ؟ اندوهگینم   و حَ اَموت کِده علیک یا ناسی   و این چنین من از دستت خواهم مرد ای که فراموشم کردی   طیب و حیاة ما شَغَلتنی   خوبی و زندگی آنچه مشغولم کرده است   یا انا یا انت یا واد حَ تحنلی   یا من یا تو یا عشق از بین خواهد برد   عَلَْمتنی اتقل قوی   به من یاد دادی بسیار سخت باشم   عَلَشان تِرجَع و تْحِبنی   تا تو برگردی و مرا دوست داشته باشی   عایز تِــنسانی طیب ما تقول و بَـلاش لف و دوران ِ می خواهی فراموشم کنی خوبه ولی فقط می چرخانی و می گردانی   بَس اما ابعد عنک و اَنساک مَتکونش فی یوم زَعلان   تا ازت دور شدم و فراموشت کردم نمی خواهی حتی در یک روز قهر باشی   و حیاة ما تعبت عَشان بَهواک و انتِ استهرت کْتیرْ   و در زندگی ام مانند عشقت رنج نکشیدم و تو باعث شدی شب های بسیاری بیدار باشم   لازم اوریک لازم اَخلیک تتعب قوی م التفکیر   باید نشانت دهم باید رهایت کنم تا بسیار از فکر کردن خسته شوی دانلود ترانه صبرک علی:

نظرات  (۱)

بسیار ترجمه ی خوبی بود. ممنون