واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
لَعیا یک نام دخترانه دارای ریشه عِبری است . «لیا» خوانش ( تلفظ) دیگر آن است . لعیا یعنی:خجسته  و نام همسر یعقوب (ع) است . نوشته : عادل اشکبوس

نظرات  (۳۰)

سلااااااام به همه لعیاها
سلام فرشته ها اسم من زینبه متهلم دلم به شدت یه دختربه اسم لعیا میخادبرام دعا کنید اولین فرزندم سالم باشه ودخترباشه تااسمشوبزارم لعیا
سلام اسم من هم لعیاست و به اسم زیبام افتخار میکنم . خوشحالم که این همه لعیا اینجا میبینم 
به به لعیاخانوماااااااااا سلام خیلى خوبه که اسم ما لعیاس منم مٽل شماها اسمموخیلى خیلى دوست دارم ولى من شنیدم معنیش بزرگواره اشتباه فکر کردم نه??????
به به لعیاخانوماااااااااا سلام خیلى خوبه که اسم ما لعیاس منم مٽل شماها اسمموخیلى خیلى دوست دارم ولى من شنیدم معنیش بزرگواره اشتباه فکر کردم نه??????
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۲ لعیا خانوم
سلام
وااااااایییی این همه لعیا تا حالا ندیده بودم من فقط اسم لعیا زنگنه رو شنیده بودم ک شبیه خودمه
تا حالا هیچ کسیو ندیده بودم هم اسم خودم ...واقعا خوشحال شدم...من معنی اسممو نمیدونستم فقط بجز همسر حضرت یقوب بوده :-)
مرسی...
وای چقدر لعیا
اسم من لعیا هستش که تو خونه رؤیا صدام میزنن.من لعیا رو بیشتر دوست دارم. اسم خاصیه.
اسم زن منم لعیاست عاشقتم لعیا جونم
لعیا اسم پرمفهمی هست ولی راستش اسمهایی که ریشه عربی داشته باشه رو زیاد نمیپسندم بخصوص که از حروف حلقی در اون استفاده باشه بنظرم هیچ اسمی اسم ایرانی نمیشه!
لعیا اسم پرمفهمی هست ولی راستش اسمهایی که ریشه عربی داشته باشه رو زیاد نمیپسندم بخصوص که از حروف حلقی در اون استفاده باشه بنظرم هیچ اسمی اسم ایرانی نمیشه!
http://static.mihanblog.com//public/rte/images_newhttp://static.mihanblog.com//public/rte/images_new/smiles/8.gif/smhttp://static.mihanblog.com//public/rte/images_new/smiles/8.gifhttp://static.mihanblog.com//public/rte/images_new/smiles/8.gifiles/8.gif
واااای به به چقدر هم اسمم اینجاس
من عاااااشق اسمم هستم و همیشه از مادر و پدرم به خاطر انتخاب این نام قشنگ برا من تشکر می کنم.
همتون موفق باشید
اسم لعیا معنیه دور و گوهر را هم می دهد
اسم دخترم مهیاست.به اندازه تمام زندگیم دوسش دارم.
منم عاشق اسمم هستم و همه هم بهم میگن مثل خودم خوشگله اسمم :)))
مامانم میخواست اسممو بزاره پریسا ولی بابام گفت چون اسمت لیلاس بزاریم لعیا.و واقعا خوشحالم ک اسمم مثل خودم خاص و تکه
منم لعیا هستم چقد باحال این همه لعیا تا حالا حتی یه دونه لعزا هم ندیده بودم ولی اسمم واقعا زیباس
سلام منم اسمم لعیااست اسممو خیلی دوست دارم چون از بچگی همه می‌گفتند اسم قشنگی داری مثل خودت بین دوستام تو فامیل مدرسه و دانشگاه اسمم تک بود.
سلام منم اسمم لعیااست اسممو خیلی دوست دارم چون از بچگی همه می‌گفتند اسم قشنگی داری مثل خودت بین دوستام تو فامیل مدرسه و دانشگاه اسمم تک بود.
سلام به تمام هم اسم های خوشگل خودم امیدوارم همتون سالم وسرحال باشیدمنم ازاین که اسمم لعیاست خیلی خیلی خیلی خوشحالم چون اسم بسیارزیباکمیاب وتکیه.ازتون میخوام برام مثل یه خواهردعاکنیدکه توکنکورازدانشگاه سراسری قبول بشم رشتمم معماریه فداتون
سلام اسم منم لعیاست خیلی از این اسم خوشم میاد ولی خواهرم اسمش هلیاست ولی دوستام میگن اسم هلیا قشنگتره ولی نظر اونا نیست مهم اینکه خودمون از اسممون خوشمون بیاد
راستی اسم لعیا معنی سنگ بارزش وقیمتی هم هست
منم لعیام ولی بعضی ها متنفرن ازم ولی خواهرم و عاشقشن
سلام اسم من هم لعیا است به افتخار همه لعیا ها دست
منم لعیاهستم .چرا بعضی جاها نوسته لعیا یعنی خسته؟کدوم معنی درسته خسته یا خجسته.
سلام. من ازدیاد این همه لعیا واقعا تعجب کردم منم لعیام فکر نمی کردم این همه لعیا تو ایران باشه.به هرحال واقعا همه لعیا ها خیلی خوب بود نظر خانواده ام خیلی بانمک هستند...لعیا ها واقعا بانمک اند....
من اسمم ترساست چون توی انگلیس بزرگ شدم اما توی شناسنامه ایرانین لینک لعیاست همه توی فامیلا ذهن میگم ایمان هم مثل خودت خوشگلن
من اسمم ترساست چون توی انگلیس بزرگ شدم اما توی شناسنامه ایرانیم اسمم لعیاست همه به من میگن اسمات هم مثل خودت خیلی خوشگلن
من اسمم ترساست چون توی آمریکا بزرگ شدم اما توی شناسنامه ایرانیم اسمم لعیاست
همه به من میگن اسمت مثل خودت خیلی خوشگله

ببخشید قبلی و اشتباه نوشتم
سلام دوستای گلم اسم منم لعیاس.من فکر میکردم که اسم لعیا خیلی کمه اما الان خبلی خوشحالم.
به نظرم همه ی لعیا ها خوشملن مثل خودم