واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
سودابه یک نام دخترانه فارسی است . معنی آن آب سودمند است . سودابه یعنی دختری که همچون آب مایه ی زندگی است. سودابه در فرهنگ لغت دهخدا: سودابه .  نام دختر پادشاه هاماوران است که زن کیکاوس باشد. (برهان ). نام دختر پادشاه هاماوران بوده که به زیبایی مشهور و اعراب او را شعرای یمانی می گفتند و آن را سوداوه نیز گفته اند. (آنندراج ) (انجمن آرا) : غمین گشت سودابه را پیش خواندز کاووس چندی  سخن ها     براند.        از فردوسی

نظرات  (۲۶)

salam esme man sudabas ta alan mani esmamo nemidunestam salam mikonam be sudabeha vaghean esm ghashangiye
dar zemn mikhastam begam az inke esmamam sudabas eftekhar mikonam
albate mani esmam ro dar jayi dokhtarza sud deh khundam nemidunam kodum dorostare
dar zemn mikhastam begam az inke esmamam sudabas eftekhar mikonam
salam bozorg6tarin eftekhare man esmameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ba in dokhtar khale khengam k kenarame mahshid:p
خیلی جالب بود
خیلی جالب بود
خیلی ممنون منم به اسمم افتخارمیکنم
سلام
منم یه سودابه دیگه هستم و به خودم می بالم که اسم اصیل ایرانی و دارم
از مامان بابام ممنون به خاطر این اسم قشنگ و اصیل
منم اسمم سودابه
افتخار میکنم اسمم سودابه است
منم سودی ام
افتخار میکنم که سودی ام
و عاشق سودی ام
اسم من سودابه تا امروز از اسمم خوشم نمیومد ولی الان خوشحالم خیلی یه اسم اصیل ایرانی دارم مخصوصا که معنی آب مایه ی زندگی میده
اسم من سودابه تا امروز از اسمم خوشم نمیومد ولی الان خوشحالم خیلی یه اسم اصیل ایرانی دارم مخصوصا که معنی آب مایه ی زندگی میده
اسم منم سودابه هست و خیلى خوشحالم که همچین اسم زیبایى دارم ممنون مامان ممنون بابا
اسم منم سودابه هس . خیلی تشکر بابت نوشته . خیلی خوشحالم ک اسم سودابه هس.
سلام به همه سودابه ها،همه مایه های حیات،پرچم هممون بالاس،کم شخصیتی نیستیماااا مرسی از اقای اشکبوس....منو سوده سودیا سودی صدا میکنن ولی الان که معنی اسممو فهمیدم دیگه نمیزارم کسی اسممو بشکنه،فقط باید صدام کنن س و د ا ب ه.سودابه عشقسسسسس
اسم منم سودابه است و خیلى اسممو دوست دارم
سلام منم اسمم سودابه هس.تاامروز خیلی دنبال معنی اسمم میگشتم پیدا نمیکردم.حالا که فهمیدم عاشق اسمم و نمیزارم کسی بهم بگه سودا.
ممنون ازشما خیلی افتخار میکنم که اسم سودابه است
سلام منم اسمم سودابه است همه سودی یا سوده صدام میکنن ولی دوس ندارم اسمم رو
اسم خانمم سودابه اس و عاشق اسمشم چون تکه بقران..خودش خجالت میکشه ولی من همیشه ستایش میکنم نام زیباشو..باتشکر..سودابه جان ای زلالم عاشقتم
اسم خانمم سودابه اس و عاشق اسمشم چون تکه بقران..خودش خجالت میکشه ولی من همیشه ستایش میکنم نام زیباشو..باتشکر..سودابه جان ای زلالم عاشقتم
سلام منم اسمم سودابست . منم واقعا افتخار میکنم .به اینکه اسمم ایرانیه . من ندونسته اسممو دوس داشتم چون همین که ایرانیه برام یه دنیا ارزش داره.
واقعا اسم اصیل و زیبایی دارم
اسم منم سودابه است...عاشق اسم قشنگ و اصیل ایرانی خودمم....ممنونم از پدرم که این اسم برام انتخاب کرد....