واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
اَیـّـوب یک نام پسرانه دارای ریشه عِبری است . ایوب یعنی آنکه به خدا مراجعه می کند . ریشه فعلی این نام ( آبَ / یَؤوبُ ) است . در عربی معادل ( آبَ / یَؤوبُ ) می شود : ( رَجَعَ /یَرجـِعُ ) و ( عادَ / یَعودُ ) .اشتباه نکنید ( تابَ /یَتوبُ ) نیز حبشی است . البته همه این فعلها امروزه در عربی به کار می روند . ایوب در قرآن تنوین نگرفته است و این بهترین دلیل بر غیر عربی بودن این نام است .ایوب پیامبری است که به صبر بسیارش بر سختیها نامدار است. قبر حضرت ایوب (ع):

نظرات  (۸)

ممنون از لطفتون! معنی اسم خودم را فهمیدم میخواهم اسمم را به انگلیسی بنویسم اما در اسپل آن شک دارم لطفا راهنمایی کنید
ایا اینجوری درسته؟ayub
پاسخ:
ayyub
با عرض سلام و خسته نباشید اگه میشه لطف کنید معنی اسم فواد و همچنین املای صحیح انگلیسی کلمه یوسفی را برام ارسال کنید ممنون میشم
پاسخ:
فؤاد قلب اما نه قلب گوشتی بلکه قلب معنوی YOOSEFI
سلام اسم پدرمن ایوب است .فوت شده من هیچ وقت اون رو ندیدم حالافقط می خواستم معنی اسمش روبدونم ممنون
پاسخ:
بازگردنده به سوی خدا
سلام میخواستم بدونم معنی اسم هاجر چیه؟
پاسخ:
در وبلاگم هست
میشه برام به انگلیسی ایوب برام
میشه برام به انگلیسی ایوب بنویسید
داداش من اسم ایوب هسته و توی پاسپورتم این طوری ایوب نوشته شده Aiyob
پاسخ:
به نظر من غلطهayyoob یا ayyub یا ayyoub
سلام داخل پاسپورت من نوشته شدهayoub ولی من اینجوری می نویسم auoyb
پاسخ:
ayoubیا ayyoub یا ayoob شما غلط نوشته اید