واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
مَعصومه یک نام دخترانه عربی است . معصومه یعنی دختر بی گناه . لقب فاطمه دختر امام هفتم موسی بن جعفر (ع ) است و مزار او در قم زیارتگاه شیعیان است .

نظرات  (۲۸)

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
به افتخار همه ی معصومه هایه کف مرتب
سلام پیشاپیش عیدتون مبارک اسم منم معصدمه است
سلام اسم من هم معصومه ست ..
[مناسم مادر من معصومه است خییییییییییییلللللیییی زیبا بودتلبخند]
اسم معصومه بسسسسسسسسییییییارررررررررر زییییییبببببا هسسسسست
ای دون... قربون اسم خودم...
معصومه اسم مذهبی وخوبیه واین خیلی خوشحال کننده است دم همه معصومه خانوما گرم
اسم عشق من معصومه ست.این اسمو خیلی دوسدارم
ریحانه از اسم خودت خیلی راضی هستی؟؟؟
ب افتخار همه معصومه های دنیا هولولولولو....
واقعا اسم زیبایی. ومن اعتقاد دارم که همیشه در زندگی و موفقیتم تاثیر داشته
واقعا اسم زیبایی. ومن اعتقاد دارم که همیشه در زندگی و موفقیتم تاثیر داشته
من دوسش ندارم دوست داشتم یه اسم با کلاس ایرانی داشتم
سلام
انشا الله اگر قسمت باشه خدا برام یه دختر میده منم به عشق خانوم معصومه اسمشو معصومه گذاشتم
خوش به حال هرکسی که اسمش معصومه اس عین خودم حضرت معصومه بهترین الگوی ما زناست
ریحانه خانوم اسم شما چه معنی ایی میده بی زحمت لطف کن بنویسش توفاز نداری که اسم معصمومه رودوس نداری گرفتی یابازم بعرضم
ازعزیزان خواهش میشود اسم معصومه روبایه اسم دهاتی اشتباه نگیرن مرسی مرسی ریحانه جون هروقت ازمعنی ایمت خبردارشدی اونوقت بیا لینک بزار عجیجم
ویه چی دگه به جهنم که اسم معصومه خوشت نمیااااااد عزیزمممم
ویه چی دگه به جهنم که اسم معصومه خوشت نمیااااااد عزیزمممم
منم معصومه هستم اول اسمم رو دوس نداشتم ولی الان دوسش درام
اسم معصومه خیلی نازه دوسش دارم اینم میگم قابل توجه بعضیا باشع اسم معصومه رودوس نداری یعنی بای بای روز دختر به اسم معصومه که باعث افتخارمادختراس باس افتخارکرد وریحانه جان به جهنم که خوشت نمیاد اعتمادبه نفس زیادی هم خوب نیستاااا
اسم منم معصومه است خداییش دوس دارم اسممو اخه ب قیافم میخوره ازبس ک معصومم.خلاصه بگم بنظرم اسمم عالیه
خوشم نمیادددددددددددددددددددددددددددد
اسم منم معصومه است واز این که این اسم رو دارم خوشحالم
منم اسمم رو خیلی دوست دارم چون به نظرم اسمم روی اخلاقم اثر گذاشته وهمه من و معصوم میدونن.
من به اسمم افتخار می کنم خیلی اسممو دوس دارم اسمم قشنگترین اسم دنیاست....
من عاشق اسمم هستم به افتخار همه ی معصومه ها...