واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
در استان زیبا و کهنسال ایلام دهلران این منطقه که در دامنه جنوب و جنوب غربی  دینار کوه واقع است، از گذشته دور به ‹‹ده لران›› مشهور بوده است. بقایای آثار تاریخی و باستانی و مجموعه اشیاء باستانی کشف شده، بیانگراین حقیقت است که قدمت این منطقه با دوره پیش  از تاریخ و بعد از آن، به ویژه با دوره ساسانیان پیوند دارد. بقایای شهرهای باستانی و وجود ده ها ناحیه و تپه باستانی هر یک بیانگر بخشی از تاریخ و  سرگذشت دیرینه این سرزمین است. مهران مهران در ساحل رودخانه کنجان چم واقع شده و در مرز عراق می باشد.مهران در گذشته، منصور آباد نام داشت که در سال 1309 هجری شمسی با تصویب فرهنگستان ایران، مهران نامیده شد.مهران جمع مهر و به معنی خورشیدها است .  این شهر همانند شهرهای مرزی دیگر کشورمان در ابتدای جنگ تحمیلی به دست عراقی ها افتاده ویران شد، اما سرانجام در سال 1365 به دست نیروهای رزمنده ایران به آغوش میهن بازگشت .در سال های اخیر این شهر ‹‹نگین سبز ایران›› نام گرفته است.

نظرات  (۲)

سلام دوست خوبم

ممنون ومتشکرم که به من سر زدی

باز هم منتظر حضور گرمتان هستم
پاسخ:
حتماً و از زحمات شما متشکرم .

با سلام خدمت شما دوست عزیز
وب سایت خیلی خوبی دارید , فقط وقتشو بیشتر کنید
مطالب خوب هم دارین
وب من در مورد انحرافات اسلامی هست , اگه دوست داشتی حتما ببین
راستی خوشحال می شم اگر وب من رو لینک کنید.و به من خبر بدید تا من هم لینک کنم
با تشکر
پاسخ:
از مطالب وبلاگ شما بسیار بهره بردم . خیلی جالب بود . تشکر از اینکه اطلاع دادید.