واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
معناه الاسم الرقم معناه الاسم الرقم بلند منیف 23 برافروزنده غبار در روز نبرد مَرهَج 12 شمشیر تیز ساخت هند مُهَنَّد 24 مثنى مرو  (مرو : سنگ سفید نازک) مَروان 13 فرمانده مهران 25 جوانمردی مروّة 14 منسوب به آب صاف ماویة 26 مشعل مَشعَل 15 خوشامدگویی مَرحى 27 برگزیده مُصطَفى 16 ابر سفید مُزنة 28 حریص در آشامیدن شیر ترش مُضر 17 بر فراز مَناف 29 آزادو رها مُطلَق 18 ماده گاو وحشی دارای چشم زیبا مَها ، مَهاة 30 پناه مَعاذ 19 روح - قلب مُهجة 31 روان شدن آب به آسانی و راحتی مَعن 20 نرم و نازک مَیثاء 32 بسیار برنده مِقداد 21 میمون ماده می 33 اهل مکه مکی 22

نظرات  (۲۶)

سلام خسته نباشید
لطفا معنی اسمم رو واسم پیدا کنید

با تشکر
پاسخ:
یعنی : بُرنده قاطع بر وزن مِفعال و از ریشه قَدَّ یعنی برید
سلام معنی اسم مقداد چیه؟
سلام معنی اسم مقداد چیه؟
سلام معنی اسم مقداد چیه؟
پاسخ:
قاطع و برنده
با سلام
لفا میشه دو کلمه زیر را برای من معنا کنید به همراه معنای ریشه ای و به ایمیل من بفرستید:
"مناف"
"طلاس"
خیلی بهش نیاز دارم
اجرتان با امام زمان (ع) انشاالله
دستتون درد نکنه بعد از مدت ها معنی اسممو فهمیدمکه بسیار برندهاست
خیلی حال کردم معنی اسمم مثل خودم دمتون گرم
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۱ مقداداز بجنورد
سلام.تا امروز معنی اسم خودمو نمی دونستم.ممنون از لطفتون.
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۲ مقداد از ایلام
سلام. مقداد .اسم یکی از پسران زرتش نبی بوده . و معنای اسم :زاده ی آتش!‏. لطفا اطلاعات درست رو به مردم بدید
پاسخ:
درود بر شما کجا خوانده اید؟
اسم عشقمه عــــــاشق این اسمم
اسم قشنگیه.
عاشق این اسمم اسم عشق من مقداده
دم هرچی مقداد گرم
با معرفت ،لوطی ،مهربون ولی قاطع
ﻣﻌﻨﻲ اﺳﻢ ﻣﻘﺪاﺩﭼﻴﻪ
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۴۰ ﻣﻘﺪاﺩ اﺳﻤﺎﻋﻴﻞ ﺯاﺩﻩ
ﻟﻂﻔﺎ ﻣﻌﻨﻲ اﺳﻢ ﻣﻨﻮ ﺑﮕﻴﺪ ﺑﺎﺗﺸﻜﺮ .
پاسخ:
مقداد یعنی قاطع بُرنده قاطع در سخن و رفتار شخص جدّی و دارای قاطعیّت
به برکت نام جدم اسم فرزندم رو گذاشتم مقداد ...ان شا... که فرزند صالحی بشه
مقداد ازاصحاب پیامبربود ودرواقع محافظ پیامبربود وازیاران امام علی بود.واقعا هرچی مقداد هست بامرام ومعرفتن وزاده اتش هس.ونظراقای اشکپوس هم صحیح هست
اسم منم مقداد و واقعا به این اسم افتخار میکنم
اسم شیک و تکی
تا حالا هر دختر و پسری اسم منو شنیده تعریف کرده مخصوصا دخترا
اسم عشق منم مقداده
من خیلی دنبال معنی اسمش گشتم فکر کنم معنی دیگه ش بشه
مقداد یوسفی
واقعا معنی زیبایی داره
مقداد یوسفی
سلام معنی زیبایی داره
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۶ مقداد کیانی
سلام
خسته نباشید
متشکرم از سایت خوبتون



مقداد کیانی
سلام. ممنون از زحمات
واقعا این اسم با روحیه من سازگاره. نه خوشم اومد
منم اسمم مقداده
بقیه مقداد ها مثله من مهربون هستند والبته لجباز
خوشحال میشم بدونم
٠٩٣٠٣٨٢٠٣١٣
ممنون از سایت تون ممنون ازراهنمایی تون عادل اشکبوس.
دمه شما گرم که خوشحال کردید هرچی مقداد و