واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
ساناز نام دخترانه ترکی است به معنی کمیاب ، بی مانند و نوعی گل نیز هست . برابر این نام در فارسی بیتا است. این نام را بیشتر ، هم میهنان ترک بر روی دختران خود می نهند. نوشته : عادل اشکبوس

نظرات  (۲۸)

اسم منم سانازه و خیلی اسممو دوس دارم از دور میبوسمت عمه جونم که اسم به این خوشگلی رو واسم انتخاب کرده...
Mnm asheghe ye nafaram ke esmesh sanaze
اسم منم سانازه ‌..ساناز خانومای گل! اسم ساناز یه اسمه ترکیه ..که در ترکی مخفف جمله ی (سا نا تای اولماز )هستش .. ک معنیه این جمله هم میشه (همتایی برای تو پیدا نمی شود) خوش باشید بی همتا ها.
اسم منم سانازه منم عاشق اسمم
اسم عشق من زندگیه من عمرمن سانازه من عاشقشم
اسم دخترم سانازه خیلی دوستش دارم اون ۱۱سالشه متاسفانه خیلی ازم دوره بچه ها هر کسی این متن و خوند خواهش میکنم برام دعا کنه که بچمو ببینم خیلی دلتنگشم.امیدوارم دعای شماعزیزان سازگار شه و به زودی بیام ازتون بابت دعاتون تشکر کنم.
بابا من عاشق اسمم قارداشیم ساغولسون بو آدی منه گویوب یوهووووووووووووووووو
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۲ ساناز خانم
اسمم سانازه عاشق اسم هستم فدای همه ی ساناز خانوما
اسم منم ساناز واز همین جا درود میفرستم به همه ی سانازهای دنیا دمتون گرم
منم اسمم سانازه
منم اسمم سانازه
خیلی خیلی باکلاسه هاااممنون از بابابزرگم که این ایمو برام انتخاب کرد روحت شاید بابابزرگ خیلی دوستت دارم
سلام به تمام ساناز های دنیا من افتخار می کنم که اسمم ساناز هست و از پدرم هم ممنونم که همچین اسمی روی من گذاشته پدر گلم از همین جا می بوسمت
ساناز کلاس هفتم
این اسم تو دنیا تکه،ادماشم ادمای تکین.
خانومه ویانا که خیلى به خودت افتخار مى کنى اسمه خودت همچین قشنگ نیست خلاصه هر چى هم باشه از اسم ویانا(که دهاتى ترین اسمیه که من شنیدم) بهتره.
دم همه ى سانازاى دنیا گرم
دوستون دارم
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۰۳ ساناzzzzzzzzzzz
مهران اسم عشقه توهم ساناز بودا کجایی عشقم چرا رفتی
اسم من ساناز عاشق اسمم هستم
سلام...اسم بسیار زیباییست..فقظ می خواستم بدونم تلفظش راحته مخصوصا حرف ز در اخرش... و ایا برای نسل جدید قدیمی نیست ..؟ و تا جه حد امکان مخفف شدنش هست؟
من عااااااااشق اسممم بهتر از این نمیشه
من عاشق اسمم خدایی خیلی شیکه
به نظر من اسم سولماز قشنگ تر از ساناز هست
ساناز نام من است خیلی نام ساناز رو دوست دارم

ساناز چو گل باشد مثل گل بهار
مثل عطر گل ناز مثل گل بهشت

سلام من اسمه من سانازه و خیلی اسمه خودمو دوس دارم این اسم رو عمم رومن گذاشته و ازش ممنونم بخاطر سلیقه ای ک داره. تو خونه منو همه ناناز صدا
سلام من اسمه من سانازه و خیلی اسمه خودمو دوس دارم این اسم رو عمم رومن گذاشته و ازش ممنونم بخاطر سلیقه ای ک داره. تو خونه منو همه ناناز صدا
سلاااااام.وااااااای منم نانازم...عسسیسم.من هم اسمم گله هم خودم هم تکم ویه دونه مث هممممممه ی سانازااااااا. جیگره اسممون
سلام سانازیا این اسم رو مامانم بران انتخاب کرده تا حالا فقط یه دختر بچه رو دیدم که اون هم اسمش ساناز باشه کلا خیلی اسم تکیه تو خونه ناناز صدام میکنن درود به همه سانی خوشگلا
اسم منم ساناز خیلیییییی اسممو دوس دارم
اسم عشق منم سانازه تو رو خدا دعا کنید بهش برسم