واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
ژینوس در کردی یعنی نویسنده ی سرنوشت خود ، کسی که با دست خودش سرنوشت و مسیر زندگی اش را می نویسد و تسلیم قضا و قدر نیست .( ژی و ژیان در کردی به معنی زندگی است و  نوس  به معنی نویسنده می باشد . ) پس ژینوس صفت فاعلی است .در زبان فرانسه نیز این نام وجود دارد و به معنای باهوش و  نابغه است .

نظرات  (۲۸)

من یک ژینوس را میشناسم که عاشقش هستم واو تمام دنیای من است....
من یک ژینوس میشناسم که نه لیاقت محبت های من را دارد، نه لیاقت بوسه هایم! :))
vakhe:D
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۴۶ ژنوس کیانوس
سلام
من اسمم ژنوس هست و همیشه همه بنبال معنی آن ... از وبلاگتون خیلی خوشم اومد موفق باشید.
منم یه ژینوس میشناسم که عاششششقشم و همسرمه
esm maman man jinoos hast va man asheghe oon hastam.
من اسمم ژینوسه،مطمءنم ک به یونانی اسم یک ستاره اس، من همیشه عاشق اسمه خودم بودم خیلی تکه! مثل من ک همیشه تکم!!!!
من ژینوس دوست دارم ولی نماد خونمون
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۴۴ حاجی واشنگتن
وقتی نام یکی از کارکنان دانشگاهمون را که ژینوس بود روی میزش دیدم دنبال معنیش گشتم که اولین نتیجه جستجوی گوگل این صفحه بود!
من یک دختر به نام پارمیس دارم و قراره یک خواهر کوچولو داشته باشه که اسمش ژینوس هست. ممنون
من دواسمی هستم وتوشناسنامم فاطمه السادات ولی ژینوس صدام میزنندچون مامانم ژاله وخواهرم ژیلاهست.عاشقه اسمم هستم واسمم تکه تک هست.اگه میشه ذکرکنیدمعناش به زبانه یونانی وبقیه زبان هاچی هست.باتشکرررررررر
اسم منم ژینوسه و اسممو خیلی دوست دارم
اسم منم ژینوسه و اسممو خیلی دوست دارم
سلام
اسم سنگبری ما(اصفهان) و سنگفروشی ما(جزیره کیش) ژینوس و من عااااشق این اسمم.
نامی که می گویید «ژینو» است که کردی است و «زنده» یا «همیشه زنده» است. تحقیق کنید اگر درست بود تصحیح بفرمایید.
پاسخ:
حرف سین را چه کنیم
اصلام اسم قشنگی نیست منو یاد زمان ژوراسیک میندازه زیباترین اسم دنیا اسم راشد و ساحل البته بعداز اسم خودم
ژینوووووسسس خیلییی قشنگه
میشه اسماى یونانی بهم معرفی کنید چون دارم میرم یونان خخخخ
man ye zhinus mishnasam ke hameye zendegim shode..divooonasham...merci az etelaatetoon.
اسم منم ژینوس است و من همیشه همه جا اسم تک بوده حالا که تو سایت شما اومدم دیدم ژینوس های زیادی وجود داره من عاشق اسمم هستم و پدرم میگه معنی اسم تو نابغه و تیزهوش است و یکی از دوستام یه کتاب اورد و گفت معنی اسمت به ترکی میشه نیکو و آبگیر
باسلام لطفا چند اسم کردی زیبا دیگر معرفی کنید بی شک وبلاگ جالبتر ومفیدتر خواهد شد متشکرم
اسم منم ژینوس ولی مطمینم این اسم کردی نیست چون پدر و مادرم این اسم رو از یه خانواده فرانسوی شنیدن و معنیشم پرسیدن خیلی خوشحال شدم که این اسم در زبان کردی هم معنی میده همه ژینوس ها یه جوری منحصر به فرد هستن این اثبات شده
ژینوس اسم با کلاسیه و فتح الهی جان اسم اصیل کردی می خوای ؟ کژال ـ روژان ـ هانا ـ روژین ـ روزان ـ روزین ـ روزانا ـ روژینا ـ روژینا ـ ژینا ـ روژاناـ
ژیوار ـ دیگه بگم؟
میشه معنی اسم ژنوس را هم بگید اسم من ژنوس است چون اسم خواهرم هم ونوس است.
ژینوس اسمی فانتزیه پولدارها این اسمو ری دخترشون میذارن و اسم با کلاسیه و هرکس ژینوسه خودخواهه
اسم خواهر من ژینو هست من اورا خیلی دوست دارم
اسم خواهر من ژینو هست من اورا خیلی دوست دارم
سلام-اسم منم ژینوس
هست_خیلی تک و خاص هست-دوسش دارم-کلا همه ژینوس نامها خاص و خوشکل هستن
ژینوس اسم خاص و تکی هست