واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
دانلود  صوتی ترانه : بعینک دانلود کلیپ تصویری این ترانه. اِنتِ ایه؟ تو چی هستی؟  مُش کفایه علیک تِجرحنیآیا این همه که مرا آزارَ می دهی برایت کافی نیست  حرام علیک, انت ایه؟  این  بی رحمی است, تو چی هستی ؟ انت ایه؟ دُموعی حبیبی تهون علیک تو چی هستی؟ ای عشقِ من چگونه اشکهایم برایت این قدر بی ارزشند طب ولیه انا راضیه انک تجرحنی ولی چرا من راضی به پذیرش  آزار از طرف تو ام ؟  وروحی فیک  جان من مال توست طب ولیه یعنی ایه راضیه بعذابی بین ایدیک  یعنی چرا من به آزار دیدن از طرف تو  و در دستان تو راضی ام ؟ لو کان ده حب یاویلی منه  ای وای اگر ای عشق باشد ! لوکان ده ذنبی ماتوب عنه  اگر گناه من دوست داشتن توست هرگز توبه نمی کنم لو کان نصیبی اعیش فِی جراحاگر قسمت من این باشد که با عذاب تو زندگی کنم   حَ اَعیش فی جراح     زندگی خواهم کرد در عذاب مُش حرام؟  آیا حرام نیست ( بی رحمی نیست)؟ مُش حرام انک تخدعنی فحُبی لیک مُش حرام  بی رحمی  نیست که من را درعشقت فریب می دهی  مش حرام الغَرام و سنین حیاتی و عشقی لیک  بی رحمی (حرام) است تمام دوست داشتن و سالهای زندگی وعشقم ضاع قوام به سرعت نابود شد ولا کان لعبه فی حیاتک بتداویک   و بازیچه ای برای راحتی تو باشند ضاع قوام الحنان و حضن قلبی واَمَــلی فیک  تمام مهربانی و جایی که در دلم داشتی , تمام آرزوهایم به سرعت نابود شدند

نظرات  (۶)

me30 asisam
سلام
پدرم در آمد تا تونستم اسم این آهنگ رو پیدا کنم
شما لهجه لبنانی مسلط هستید؟
زحمتی نبود ایمیل بزنید
بسیار متشکر
ممنون
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۰ لیدا یزدانی
اهنگ واقعا زیبا و احساسی بود با صدای زیبای نانسی عجرم
دستتون درد نکنه باتشکر
ممنونم
Nmitonm del konam ahhh komak konid