واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
گلاره نامی دخترانه و دارای ریشه ی کُردی است به معنی نور چشمی، بسیار عزیز و گرامی.

نظرات  (۲۸)

وری گود
سلام ممنون از معنی گفتن اسم گلاره چون عاشق اسم گلاره امراهنمایی خوبی بود
خیلی ممنونم از شما معنیه اسممو فهمیدم خیلی خوش حالم که گلاره اسم منه
مادر و پدر من مدخواستند نام من را گلاره بگزارند
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۹ بابک آرمانی
خیلی قشنگه
من میخواسم اسم همسرم گلاره باشه ک نشد
حالا برای دخترم میذارم

گلاره و گیسو
ممنون ب خاطر توضیحاتتون فقط ی نفر ب من گفت اسمم معادل کردی دیگری هم دارد باعنوان شیلر یا شلر درسته؟
پاسخ:
سلام من نمی دانم
گلاره به معنی حبه انگور هم هست
معنی نرگس چیه
باتشکر از شما.من از یه خانم کرد شنیدم این اسم به معنای حنجره هم میباشد.وکلا برای کسی که خیلی عزیز باشد به کار میبرن این اسمرو.
گلاره اسم من هست و اسم زیبایی هست و خیلی هم خوشحالم
سلام لطفا معنی اسم ستیلا و ریشه آن را بنویسید آیا واقعا نام دختر امام موسی کاظم و حضرت مریم بوده است ؟
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۰:۳۰ سارا(بانه)
گلاره در کردی به معنای(بیلوه تره)یعنی حبه انگور نیز است.کرد های هه ورامان یا همان هورامان زیاد اونو بکار میبرن.
راستی خواهر کوچکیکم اسمش گلاره ست ،ازوقتی فهمیده معادل اسمش تو فارسی حبه انگور میشه هر روز مجبورم با هاش بازی گرگ و سه بزغاله رو بکنم...من باید همزمان 4 نقش رو بازی کنم تا خانوم از نقش حبه انگور بودنش لذت ببره!!!!
لطفا نظر منو تو لیست نظرات نشون بدین دستم به اون تیک خصوصی اشتباهی خورد
ممنون از راهنمایی تون. دنبال اسم برای دخترم می گشتم از اسم گلاره خوشم اومده بود خوشحالم اینجا با معانی و معادل اسم گلاره آشنا شدم. موفق و پایدار باشین
سلام
گلاره یه اسم کردیه به معنی چشم
من عاشششششششششششششق اسمم هستم
دیونه ی این اسم زیباهستم که دنیامو زیرو رو کرده
دیونه ی این اسم زیباهستم که دنیامو زیرو رو کرده
اسم من هم گلاره است من عاشق اسمم هستم اما بعضی به مسخره اسم من را گُلاره تلفظ می کنند
خیلی عاشق اسم خودمو عشقم هستم
با سلام تلفظ اسم گلاره به چه صورت است؟
Golare?
Gelare?
عاشق این اسمم دیوونشم خیلی ممنون
واقعا اسم قشنگیه
خیلی بدم از این اسم میاد ولی عاشق اسم صبریه هستم
من بعد 9 ماه و 10 روز اسم دخترم رو گلاره گذاشتم. دنیا رو زیر و رو کردم برای یه اسم. الان هم خیلی خوشحالم.
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییhttp://static.mihanblog.com//public/rte/images_new/smiles/3http://static.mihanblog.com//public/rte/images_new/smiles/13.gif1.gif
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۹ کانیا سنندجی
وقگلاره در زبان کوردی اسم دختر و دارای دو معنی می باشد:
1- وقتی کسی را بسیار دوست بدارند به او می گویند «تو گلاره چاومی» یعنی تو نور چشم من و سیاهی چشم من هستی.
2- حبه انگور: وقتی انگور زرین می رسد به آن دانه یا حبه که به خاطر شیرینی و پختگی زیاد از خوشه جدا می شود گلاره می گویند.
پس در هر صورت گلاره اسمی بسیار زیبا، لطیف و زنانه است.
به امید کامیابی
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۱ کانیا سنندجی
گلاره
تلفظ درست آن هم gelareh است
اسم دخترم گلاره است تازه فهمیدم معنی بسیار عزیز و گرامی هم داره به این خاطر خیلی خوشحالم
این اسم اصلا زیبا نیست!
چطور بعضیا دلشون میاد این طور اسما رو بچه شون بذارن
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۵ توفیق حاجی بیگی
عاشق این اسم هستم.چون اسم نامزدم گلاره هست