واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
آل گودرز: خاندان گودرز شاید واژه الیگودرز، ترکیبی از واژه (آل) به معنی خاندان و گودرز باشد. مردم بومی الیگودرز خود را به گودرز پهلوان شاهنامه فردوسی نسبت می‌دهند که با گذشت زمان، ترکیب (آل گودرز) کم کم به الیگودرز تبدیل شده است.وجود طایفه بزرگ گودرزی در این شهر ، در تأیید این نظریه است.  گروهی دیگر نیز وجه تسمیه آن را از واژه آلیورز (آل ورز)ورز= گندم سرخ دانسته‌اند. همچنین این نام را آمیزه‌ای از دو واژه اَل به معنای عقاب و گودرز دانسته‌اند. واژه ی آل در آلاشت مازندران ، دالاهوی غرب کشور و الموت (آل+آموت : دال آموخت، عقاب به من یاد داد. ) وجود دارد.

نظرات  (۳)

سلام چند وقت پیش ها داشتم یه گشتی تو اینترنت می زدم که یهو چشمم به یه فروشگاه خورد که قیمت محصولاتش خیلی ارزون تر از بقیه ی فروشگاه ها و زیر قیمت بود.

من تا حالا چند بار از این فروشگاه محصول خریدم و کیفیت محصولاتش خیلی عالی بوده و سفارش هم 2 روزه به دستم رسید اگه شما هم می خواین پوله کمتری برای خرید بدین حتما به این فروشگاه یه سری بزنین تازه تو این فروشگاهها محصولاتی هست که هیچ جا با این قیمت گیر نمیاد در ضمن مطمئن باشید از خرید در این فروشگاه ضرر نمی کنید.
این هم آدرسش: www.shop-ir.ir
سلام دوســـت عزیز
وبلاگت خیلی پر بار و مفیده
امیدوارم موفق باشی
اگه قابل میدونی حاضر به تبادل لینک با شما هستم
اگه کد لینک باکسمو از این آدرس
http://gogolimogoli.mihanblog.com/post/7
بگیری و بذاری توی قالب وبلاگت می تونی روزانه به صورت نامحدود لینک بدی و اینو هم بدون که هیچکدوم از لینک هات هیچ وقت پاک نمیشه
با تشکر : منتظر شما هستم دانلود برنامه ارسال نظر گروهی به میهن بلاگ به صورت رایگان و بانک ایمیل های تفریحی : http://iroonigroup.mihanblog.com
معرفی ابزار افزایش بازدید برای وب شما قدرم اول لینک باکس اتوماتیک

www.viz.ir

وب مسترا حتما بخونید

یک سایت بی نظیر و فوق العاده برای وب مسترها
وب مستر های عزیز، این مطلب رو حتما بخونید
سلام دوستان عزیز. امروز می خوام یک سایت فوق العاده که امکاناتی بی نظیر و بسیار عالی رو برای ما وب مسترها داره بهتون معرفی کنم.
سایت viz.iR یک سایت ارائه دهنده دامین (آدرس اختصاصی) رایگان هستش که شما عزیزان می تونید با عضویت در اون علاوه بر اینکه از یک تا بی نهایت آدرس اختصاصی اونم به صورت رایگان برای وبلاگ خودتون بگیرید، از امکانات بی نظیر این سایت هم می تونید استفاده کنید؛ امکاناتی مثل لینک باکس تمام اتوماتیک که دیگه نمی خواد برای ثبت لینک توش منتظر تایید مدیر باشید، روبوت تبلیغات تو چت روم های یاهو و همینطور روبوت ایمیل سندر برای بالا بردن آمار بازدید سایتتون.(به صورت کاملا رایگان)
برای استفاده از این همه امکانات فقط کافیه که تو این سایت عضو بشید و وارد کنترل پنلتون بشید و به این امکانات دسترسی داشته باشید.
بعد از گرفتن آدرس اختصاصیتون که فقط ?? ثانیه طول می کشه، توسط این امکانات فقط می تونید اون رو تبلیغ کنید. یعنی اینطوری نیست که عضو بشید و برنامه ها رو بگیرید و با سایت خداحافظی کنید. این یه حسن بزرگه که یه سایت به شما دامنه رایگان میده و برنامه هایی هم به صورت رایگان میده که بازدیدش رو ببرید بالا.
این فرصت رو از دست ندید. حتما تو سایت عضو بشید.

www.viz.iR

حتما عضو بشید

سایت www.oox.ir دامین شما به صورت: You.oox.ir

سایت www.eth.ir دامین شما به صورت: You.eth.ir

سایت www.vaa.ir دامین شما به صورت: You.vaa.ir

سایت www.viz.ir دامین شما به صورت: You.viz.ir

سایت www.fkr.ir دامین شما به صورت: You.fkr.ir

سایت www.sza.ir دامین شما به صورت: You.sza.ir


با گذاشتن متن بالا تو وبلاگ قشنگت ما رو در ادامه فعالیتمون یاری کن]قلب[