واژه

معنی کلمات

واژه

معنی کلمات

معنی کلمات و معانی اسمها و شهرها و کشورها و رسم و رسومات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نام دخترانه فارسی است .در چند دهه اخیر رایج شده است .بیشتر به خاطر خوش آهنگ بودن این واژه آن را به عنوان نام برمی گزینند .معنی دقیق آن معلوم نیست . معمولاً آنرا پاک و خالص و بی غلّ و غش معنی می کنند .

نظرات  (۳۰)

اسم خودم سارینااست از معنایش لذت می برم
اسم دختر منم ساریناست 6سالشه خیلی از اسمش راضیم اسم پسرمم
asheqe esmam hastam az khalam mamnunam ke in esmo be mamimo babam pishnahad dad
boooooos baraye hame fereshtehaye nazanin ke esmeshun sarinas
اسم مادر بزرگم است که 89 سال دارد
سلام خیلی استفاده کردم من اسم دخترم رو سارینا گذاشتم خیلی نگران معنیش بودم الان خیلی خ شحالم که این اسم رو واسش انتخاب کردم ، سعید
سارینا عشق منو ، مامانشو ، داداشش میعاده، خیلی دوستش دارم ،، سعید از ماهان
سارینای من عشق منه.
سارینای من عشق منه.
اسم دختر عمه ی منم ساریناست خیلی هم نازه و سه سالشه و خیلی هم مهربونه
من شنیده بودم سارینا لقب حضرت فاطمه س ولی ظاهرا اینجوری نیس،حیف شد. اگه بود من اسم دخترم و حتما سارینا میذاشتم واقعا نام زیبا و خوش اهنگیه
منم دخترم سارینا واسم پسرم سورنا و ب ااسمش افتخار میکنم
سلام اسم منم ساریناس.ولی دوست دارم ساری صدام بزنن.واقعا از معانی اسمم لذت میبرم
تمام زندگی من ومامانش سارینا خیلی لذت میبرم از اینکه اسم دخترم
تمام زندگی من ومامانش سارینا خیلی لذت میبرم از اینکه اسم دخترم
من عاشق اسمم راستی توی کشور های دیگه سارینا داریم؟؟؟؟؟؟
من عاشق اسمم راستی توی کشور های دیگه سارینا داریم؟؟؟؟؟؟
منم اسم سارینا رو دوست دارم
هنوز بچه ندارم ولی با آقامون تصمیم گرفتیم این اسم رو برای بچه مون انتخاب کنیم
اسم منم سارینا هست و عاشق اسمم.
اسم منم سارینا هست و عاشق اسمم.
الاهی قربون اسمم [بشم
قهقهه]
الهی نگهدار دختر 8 ساله من با نام زیبای سارینا باش.
دوستت دارم بهترین هدیه خدا
دختر منم چند روز دیگه به دنیا میاد اسمش قراره بشه سارینا.زندگی مامان و باباشه
اوخی هستی جونم!
الهی..!گریه]
سارینا اسم قشنگیه.
اسم شخصیت اصلی یکی از رمان هامو سارینا گذاشتم.
چون واقعن بهش میاد
سلام. من از خداوند در اینده یه دختر میخوام که اسمشو بزارم سارینا
سارینا واژه ای ترکی مرکب از سارین و آی بوده و در اصل بصورت سارینای می باشد که بدلیل استعمال آن در زبان فارسی مخفف و بشکل فعلی در آمده است . معنی کلی آ...
دو تا خواهر به اسم نیلوفروسارینا دارم ولی از اسم سارینا بدم می یاد وموقع نامگذاری اش کلی گریه کردمولی الان از اسمش خوشم میا هرچی باشه خواهر کوچولوی منه
دو تا خواهر به اسم نیلوفروسارینا دارم ولی از اسم سارینا بدم می یومد وموقع نامگذاری اش کلی گریه کردمولی الان از اسمش خوشم میاد هرچی باشه خواهر کوچولوی منه
doosesh darm